Fotenie na oznamká

Fotografovanie. (pri objednávke aj oznamiek je ZDARMA!)

Pozrite si ake to je jednoduché. Stačí sa prihlásiť, nemusíte nikam chodiť.

1.Kontakt a termín.  Telefonicky alebo mailom nás kontaktuje a prihláste sa na fotografovanie. Do 15. júna máme pre vás pripravené skvelé akciové ceny pre fotky na oznamko.  Konkrétny dátum a čas spoločne upresníme v septrembri, keď budete mať svoje nové rozvrhy. My vás budeme kontaktovať telefonicky. Akciové ceny budú pre vás platit aj v jeseni, ak sa stihnete zaregistrovat do 15. júna.

 

2.V deň fotenia. V dohotnutý termín k vám do školy príde jeden z našich fotografov alebo fotografiek. Fotiť je možné v interiéri alebo exteriér. Ak sa fotí v interiéri rozostavíme fotografické vybavenie osvetlenie, blesky, pozadie, stoličku… a premeníme vašu triedu na profesionálne fotoštúdio. Pozor, fotografovanie neprebieha pred stenou ani podobným škaredým pozadím. Fotografuje sa pred fotografickým plátnom. Naši fotografi sa už niekoľko rokov okrem fotenia oznamiek venujú aj umeleckému a modelingovému foteniu.

 

3.Ako prebieha fotenie. Počas fotenia v triede ostane práve ten, kto sa fotí. Ostatní počkajú vonku, aby mal každý svoje súkromie a pohodu, prípadne môžte byť pri fotení spolu aj menšia skupinka. Poradíme vám s najvhodnejšou pózou, výrazom tváre. Možete si vyskúšať rôzne kombinácie, alebo sa dať odfotiť aj vo vlastných pózach, ktoré si vymyslíte sami podľa vašich nápadov. V prípade potreby je možné doobjednať služby vizážistky, ktorá vás upraví a nalíči.

 

4.Neobmedzený počet záberov. Každému spravíme neobmedzený počet záberov a póz, vyskúšate si rôzne kombinácie a zaručene nájdete tú, ktorá sa vám páči. Svoje zábery si môžete po odfotení celej triedy pozrieť na obrazovke fotoaparátu. Do dvoch dní zo všetkých nafotených záberov pre vás pripravíme vašu súkromnú internetovú galériu, ktorú si môžete prezerať na našich stránkach a v kľude na počítači  si vybrať si najlepšie zábery

 

5. Objednávka. Fotky sa objednávajú veľmi prehľadne a jednoducho cez online formulár, každy si za seba označí požadované fotky a trieda potvrdí objednávku. Fotky si môžete objednáť v rôznych farbách a veľkostiach. Možete si objednať z ľubovoľného počtu záberov. Na výber máte oznamkové fotky, tablové fotky, pamiatkové fotky a fotky vieme spraviť až do veľkosti A4 a A3 ako bývaju vo fotografických bookoch.

 

6.Výroba fotiek, doručenie a úhrada. Všetky objednané fotografie starostlivo vyretušujeme a vytlačíme. Odosielame ich v poistenom balíku kuriérom na zvolenú adresu, alebo si pre ne môžete prísť osobne. Sumu za fotky môžete uhradiť dobierkou pri prevzatí alebo dopredu, prevodom na účet. Ak máte u nás objednané aj oznamká, odošleme vám ich spolu s fotkami.